Bestelprocedure

Account aanmaken
Bent u een nieuwe klant? Dan dient u eenmalig een account aan te maken. Bent u al klant? Dan logt u in met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord. Binnen uw account kunt u extra gebruikers aanmaken en afleveradressen beheren. Al uw bestellingen kunt u terugzien in uw bestelhistorie.

Uw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld, zie ook Privacy Statement. Na het registreren ontvangt u een bevestigingsmail.

Als u een account heeft aangemaakt, kunt u uw bestelling eenvoudig en snel afronden.

Bestelprocedure

  • Plaats uw artikel(en) in uw winkelwagen
  • Controleer uw bestelling
  • Selecteer factuur- en afleveradres
  • Kies een betaalmethode
  • Bepaal hoe u uw bestanden gaat aanleveren
  • Bevestig uw bestelling en ga akkoord met de algemene voorwaarden
  • Bij iDeal of Creditcard betaling keert u automatisch terug naar de website Printgarden

Atikel(en) selecteren
Kies uw artikel uit onze webwinkel en selecteer aantal en optie(s). Als u uw keuze heeft gemaakt plaats dan het artikel in de bestellijst. De bestellijst rolt dan uit naar beneden en toont uw bestelde artikel(en). Wilt u meerdere artikelen bestellen, dan kunt u opnieuw een artikel uitzoeken, klik dan op "verberg bestellijst" en ga verder met selecteren van artikelen. Als u klaar bent met het selecteren van uw artikelen klikt u op "bestelling afronden" in uw winkelwagen.

Factuur- en afleveradres
In "mijn account" kunt u eenvoudig uw gegevens beheren, extra afleveradressen en contactpersonen toevoegen. U kunt per bestelling aangeven waar uw bestelling moet worden afgeleverd. Uw bestelling wordt altijd verstuurd naar het opgegeven afleveradres. Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan een bevestiging.

Bestanden aanleveren
Voor het verwerken van uw bestelling hebben we kant-en-klare pdf-bestanden nodig. Uw bestanden moeten aan een aantal voorwaarden voldoen: zie aanlevering bestanden.

U kunt op 2 verschillende manieren uw bestanden aanleveren:

  • uploaden via WeTransfer (max. 2 GB). In uw bevestigingsmail ontvangt u een link naar onze WeTransfer site. Door gebruik te maken van deze link komen de bestanden op ordernummer bij ons binnen en kunnen wij deze eenvoudig verwerken.‚Äč
  • mailen naar info@printgarden.nl (max. 7 MB) onder vermelding van uw ordernummer uit de ontvangen bevestigingsmail.

Lukt het niet om uw bestanden te uploaden, neem dan contact met ons op om te kijken hoe we de bestanden hier kunnen krijgen.

Controle bestanden
Printgarden controleert uw bestanden op technische kwaliteit (resolutie, gebruikte kleuren, formaat en marge). Inhoudelijk wordt uw bestand niet gecontroleerd. Als wij een technische fout ontdekken in uw opmaak zullen wij contact met u opnemen om de fout door te nemen. Als Printgarden uw bestandsfout kan verbeteren, worden de eventuele meerkosten aan u doorberekend à € 65,- per uur excl. BTW.

U blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de aanlevering en inhoud van uw bestanden. Printgarden kan niet aansprakelijk worden gesteld voor inhoudelijke en technische fouten.

Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw gegevens. In deze mail staat ook een link om uw bestanden naar ons te upoloaden. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan tijdens kantoortijden contact op met een van onze mensen.

Factuur
De factuur wordt na afhandeling van de order aan u verzonden per e-mail.